SMART NUMBER
Usor de retinut. Simplu de utilizat
Un numar unic de telefon format din 4 cifre, cu o tasta stea ca prefix (ex. *2265 / *BANK)
Probabil cea mai buna modalitate de a ajunge la potentialii clienti
De ce Smart Number?
IESITI IN EVIDENTA DIN MULTIME
Un numar unic scurt care te face remarcabil si vizibil
EXPUNERE SUPERIOARA
Cel mai bun potential de vizibilitate, usor de citit, cu pana la 600% peste un numar obisnuit (10 cifre)
MEMORABILITATE SUPERIOARA
Capacitate de memorare de 100% vs. 40% si 20% pentru un numar de 7 si 10 cifre
USOR SI RAPID DE UTILIZAT
Probabil cea mai buna optiune fezabila pentru a declansa o reactie imediata in urma promotiilor
SUPERIORITATE COST/PERFORMANTA
Mai multe apeluri, mai multi clienti potentiali si oportunitati, cu o rata de conversie ridicata, prin urmare, mai multe venituri
Cum functioneaza?
Rata de conversie superioara
Vizibilitate &
Expunere
SMART NUMBER ESTE DES UTILIZAT PENTRU PROMOVAREA VANZARILOR SAU A BRANDULUI
- Transport-Autobuze / Camioane / Masini oficiale / Flota pentru livrare
- Difuzare mass-media – Radio & Reclame TV
- Reclame Out-Door / Bannere stradale / LCD-uri
- Reclame In-Door – Statii de transport in comun – tren, autobuz, etc / Locuri publice / Centre comerciale
Intrebari frecvente
Nu se cunosc probleme tehnice. Numarul inteligent va fi functional atat timp cat functioneaza operatorul de retea conectat
SMART NUMBER functioneaza din punct de vedere tehnic ca un numar lung obisnuit si va avea aceeasi specificatie de functionalitate a numarului lung la care este conectat
Introducerea serviciului SMART NUMBER a fost foarte rapidea si acceptarea sa imediata. Initial, companiile si-au facut publicitate numerelor scurte cu * impreuna cu numerele lor de telefon normale (formate din 10 cifre). Totusi, acestia au trecut la utilizarea exclusiva a SMART NUMBER dupa scurt timp, fiind convinsi de acceptarea acestuia de catre clienti.
Consumatorii au acceptat noul concept de SMART NUMBER si apeleaza mai mult. Statisticile au aratat o crestere cu peste 20% a traficului catre numerele scurte cu * intr-o perioada de 3 luni. O crestere trimestriala continua a traficului cu peste 15% a fost observata in cateva trimestre consecutive.
Operatorii sunt foarte multumiti de serviciu, deoarece generareaza mai multe venituri pentru ei, fara nicio investitie din partea lor.
Nu. Fiecare SMART NUMBER nou foloseste linia existenta pe care compania o are deja si apelul este directionat catre aceasta.
Da. Fiecare SMART NUMBER este conectat la un numar lung in fiecare retea de operator.
Trebuie sa am un numar lung pentru fiecare operator in cazul implementarii serviciului SMART NUMBER?
Da. Pentru a apela SMART NUMBER in retelele Operatorilor majori de telefonie (Orange, Vodafone, RDS, Telekom Mobile, Orange Comm.) trebuie sa avem un numar lung disponibil in fiecare retea de operator.
In cazul in care nu detineti un numar (contract) cu toti operatorii (sau cu o parte dintre ei), va putem oferi acest serviciu.
Va rugam sa retineti: puteti alege sa implementati SMART NUMBER doar cu o parte a operatorilor, dacă acest mod se potriveste nevoilor dumneavoastra operationale (ex: numai retelele mobile).
Nu este nevoie sa modificati nimic din sistemul dvs. telefonic existent sau din acordul cu operatorul dvs. de retea in cazul in care decideti sa utilizatii serviciul SMART NUMBER pentru afacerea dvs.
Nu. Apelul SMART NUMBER este un tarif bazat pe retea. Un consumator va plati in functie de „taxa de apel in retea” obisnuita, conform planului tarifar contractual al operatorului sau.
Absolut, compania dvs. poate alege SMART NUMBER-ul care corespunde nevoilor dumneavoastra în functie de disponibilitate si nu in perioada de carantina (in cazul in care a fost in uz in ultimele 6 luni)
In general, SMART NUMBER-urile sunt limitate la companii si entitati publice.
Serviciul SMART NUMBER se adreseaza companiilor, sau institutiilor publice care au un dialog amplu si frecvent cu clientii lor.
Entitati orientate spre servicii care isi promoveaza produsele/serviciile prin diverse canale media si au nevoie sa atraga noi clienti, sau vor sa incurajeze clientii existenti sa ii contacteze mai des.
Exemple de afaceri:
(Sectorul privat): Banci; Case de investitii; Firme de asigurari; Asistenta medicala – centre si clinici medicale; Inchirieri de masini; Leasing auto; Vanzari de masini; Companii de taximetrie; Servicii de autobuz; Livrari pe calea ferata; Restaurante; Rezervari bilete; Prestari de servicii; Mass-media – ziare, reviste; Televiziune prin satelit; Companii imobiliare si de constructii, etc.
(Sectorul Public): Asigurari sociale, Serviciul de ocupare a fortei de munca; Intretinerea drumurilor; Biroul de licente; Municipalitati.
Nu ai gasit raspunsul la intrebarea ta?