SMART VOICE

Agent virtual pentru Call-Center

Sustinut de Inteligenta Artificiala IVR Asistent Vocal

(Conversatii AI)

De ce Smart Voice?

O experienta de conversatie inteligenta

Serviciu 24/7 – 0 apeluri pierdute sau fara raspuns

Interactioneaza cu potentialii clienti folosind un limbaj natural

Raspuns si rezolutie accelerate

Reduce nevoile de interactiune umana

Creste experienta clientilor, satisfactia si loialitatea

Numere si Cifre

O experienta mai buna a clientilor in timp ce costurile Call-Center-ului se reduc

+75%

Determinarea nevoilor apelantului este cu 75% mai rapida

-50%

Durata unui apel este cu 50% mai scurta

+20%

Productivitatea Call-Center-ului creste cu pana la 20%

24/7

Disponibilitate 24/7 – 0 apeluri pierdute sau fara spuns

Cum opereaza Agentul Virtual

Raspunde la un apel telefonic si pune intrebari pentru a defini nevoile apelantului

Inregistreaza raspunsul apelantului si ofera raspunsuri sau informatii

Transfera apelul vocal pentru procesarea ulterioara a cererii (daca este necesar)

Daca nu raspunde, anunta apelantul si il informeaza ulterior

Redirectioneaza mesajul catre destinatie cu datele apelantului, informatii despre apel si actiunea necesara

Informatiile si datele despre apeluri sunt disponibile on-line prin interfata web a Smart Voice CRM

Asistenta Vocala cu ajutorul Inteligentei Artificiale

Permite agentilor tai sa se focuseze asupra sarcinilor mai valoroase

Anticipeaza nevoile clientilor

Ofera raspunsuri personalizate

Adopta stiluri de vorbire bazate pe contextul conversatiei

Automatizeaza cu pana la 80% din conversatiile scrise

Elibereaza agentii de solicitarile repetitive

Principalele caracteristici  de operare

  • Solicitare audio in mai multe limbi pentru apelant
  • Abilitatea de a identifica nevoile apelantilor prin voce
  • Abilitatea de a executa rutine bazate pe decizii stabilite de cursul natural al evenimentelor
  • Mecanisme de invatare continua pentru imbunatatirea capacitatii de luare a deciziilor pe baza:

ASR - Recunoastere Automata a Vorbirii

STT - Text in Vorbire si Vorbire in Text

NLU - Intelegerea Limbajului Natural

Intelegerea

Limbajului

Natural

Recunoasterea Automata a Mesajului

Mecanisme pentru a intelege orice spune o persoana la telefon.

Tehnologia de recunoastere a mesajului permite efectuarea de actiuni bazate pe instructiuni predefinite.

Text pentru Vorbire

Smart Voice poate prelua informatii text din diverse surse, transpunandu-le in voce si comunicandu-le apelantului pe linia telefonica.

Agentul Virtual – Capabil sa sustina un dialog urmat de o actiune

Optiuni de implementare

La locatia beneficiarului sau la centrul de date privat al acestuia

100% operational fara a depinde de o conexiune la internet la alte aplicatii externe

La fel ca si serviciul de baza furnizat prin Centrul de date securizat al ICS

Servicii de administrare, management si suport de sistem incluse in abonamentul lunar

Reinventeaza experienta clientilor

SMART NUMBER

  • Un numar de telefon scurt si unic format din 4 cifre si apelat cu tasta “*” (ca prefix) (ex. *2272 sau *CASA)
  • Expunere si acoperire superioare (cu 600% mai mult decat un numar obisnuit) cu reapelarea acestuia de 100%
  • Pana la 35% rata de conversie vs. 1% – 2% in promovarea online
  • Integrare simpla si implementare rapida cu sistemul de call-center existent
SMART NUMBER

SMART VOICE

  • Asistanta Vocala IVR AI (Inteligenta Artificiala)
  • Raspuns automat la apeluri vocale si asistent activ 24/7
  • Determinarea rapida a nevoii apelantului – timpul redus cu 75%
  • Durata mai scurta a convorbirilor- acestea scad cu 50%
  • Zero apeluri pierdute de la potentialii clienti
  • Suport pentru rapoarte online (detalii apel si conversatie)
SMART VOICE

SMART CONTACT

  • O solutie completa de call-center bazata pe Cloud
  • Posibilitatea transferarii apelantului catre destinatia solicitata, indiferent de locatia agentului
  • Combinatia perfecta de self-service si agent suportat de AI
  • Conversatie inregistrata si gazduita pe Cloud
  • Reapelare automata
  • Centru de administrare, raportare si analiza
  • Scalabil si optimizabil pentru nevoile viitoare
SMART CONTACT

Fa primul pas

Hai sa facem impreuna Experienta ta cu Clientii mai Inteligenta