SMART Contact

Solutie de Centru de Contact Multi-Canal bazata pe cloud

De ce Smart Contact?

Functii de apelare si apel invers

Aduce clientii la persoana potrivita indiferent de locatia lor

Combinatia perfecta de self-service si asistenta agent de contact

Soft integrat pentru telefon

Conversatii inregistrate si gazduite pe cloud

Beneficiul afacerii tale

  • Abilitatea de a gestiona un volum mare de apeluri primite
  • Toate apelurile vor fi preluate
  • Productivitate crescuta prin comunicare unificata
  • Experienta simplificata a clientilor
  • Managementul apelurilor

Solutie Avansata de Contact Center

Manageriaza

G E S T I O N A R E A

D I S T R I B U I R E A

si

F I N A L I Z A R E A

apelurilor vocale

si

Comunicarea multi-canal

Solutia Smart Contact

Obtine toate aplicatiile Centrului de Contact de care ai nevoie

Solutii Ai IVR

Self-service inteligent simplificat cu software-ul noastru integrat AI IVR, recunoasterea automata a conversatiei, precum si text transformat in vorbire

Interactiunea cu Microsoft Teams

OpenScape UC Web Client integrat cu aplicatia Microsoft Teams

Serviciul cu clientii

Capacitate inteligenta si flexibila bazata pe abilitatile Multi-Canal pentru a aduce clientii la persoana potrivita, indiferent de locatia agentului

Caracteristici suplimentare

  • Centru de administrare
  • Optiune de a adauga sau a modifica profilurile utilizatorilor si de a gestiona abilitatile agentilor
  • Centru de raportare si analiza
  • Integrarea ecosistemelor

Reinventeaza experienta clientilor

SMART NUMBER

  • Un numar de telefon scurt si unic format din 4 cifre si apelat cu tasta “*” (ca prefix) (ex. *2272 sau *CASA)
  • Expunere si acoperire superioare (cu 600% mai mult decat un numar obisnuit) cu reapelarea acestuia de 100%
  • Pana la 35% rata de conversie vs. 1% – 2% in promovarea online
  • Integrare simpla si implementare rapida cu sistemul de call-center existent
SMART NUMBER

SMART VOICE

  • Asistanta Vocala IVR AI (Inteligenta Artificiala)
  • Raspuns automat la apeluri vocale si asistent activ 24/7
  • Determinarea rapida a nevoii apelantului – timpul redus cu 75%
  • Durata mai scurta a convorbirilor- acestea scad cu 50%
  • Zero apeluri pierdute de la potentialii clienti
  • Suport pentru rapoarte online (detalii apel si conversatie)
SMART VOICE

SMART CONTACT

  • O solutie completa de call-center bazata pe Cloud
  • Posibilitatea transferarii apelantului catre destinatia solicitata, indiferent de locatia agentului
  • Combinatia perfecta de self-service si agent suportat de AI
  • Conversatie inregistrata si gazduita pe Cloud
  • Reapelare automata
  • Centru de administrare, raportare si analiza
  • Scalabil si optimizabil pentru nevoile viitoare
SMART CONTACT

Fa primul pas

Hai sa facem impreuna Experienta ta cu Clientii mai Inteligenta